اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

رئیس سازمان میراث فرهنگی پیشنهاد داد

برگزاری جشن‌های خیابانی به بهانه رویداد «همدان 2018»

رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: جشن‌های خیابانی باید از چند روز قبل از افتتاحیه رسمی رویداد «همدان 2018» در این استان آغاز شود تا با برگزاری این جشن‌ها نشاط مردمی افزایش یابد.

برگزاری جشن‌های خیابانی به بهانه رویداد «همدان 2018»

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، علی اصغر مونسان در نشست رویداد «همدان 2018» که با حضور معاون گردشگری، مدیران کل معاونت گردشگری، مدیرکل میراث فرهنگی همدان و جمعی مدیران سازمان میراث فرهنگی در محل معاونت گردشگری برگزار شد، اظهار داشت: این رویداد باید به گونه‌ای برگزار شود که با برگزاری یک همایش صنعتی متفاوت باشد و دارای روحیه نشاط باشد. 

وی افزود: «جشن‌های خیابانی باید از چند روز قبل از افتتاحیه رسمی در همدان آغاز شود تا با برگزاری این جشن‌ها نشاط مردمی افزایش یابد.

معاون رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اهمیت رویداد همدان 2018 خطاب به مدیرکل دفتر بین الملل سازمان گفت: علاوه بر سفرای کشورهای مختلف باید بتوانیم میزبان مسئولانی از  سازمان جهانی جهانگردی برای این رویداد باشیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه با اشاره به اهمیت رویداد «همدان 2018» از این رویداد به عنوان یک فرصت مهم و بین المللی برای معرفی ایران نام برد و افزود: در رویداد همدان 2018، ایران باید معرفی شود و تنها به معرفی جاذبه‌های گردشگری استان همدان بسنده نکنیم.

محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در این نشست به تشریح اهم فعالیت‌ها و برنامه های معاونت گردشگری برای برگزاری رویداد همدان 2018 پرداخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول